Основна мета, яку я ставлю на своєму занятті:сприяти набуттю гуртківцями знань, умінь та навичок в оволодінні майстерністю, виготовлення виробів з різного природного матеріалу. Формувати відчуття відповідальності за природу як національну і загальнолюдську цінність, основу життя на землі, формувати прагнення до пізнання навколишньої природи, основи естетичного сприймання та емоційне ставлення до прекрасного у навколишній дійсності, природі.
Мої завдання спрямовані на:
· формування у дітей теоретичних знань та практичних навичок;
· розвиток у кожної дитини пізнавальних інтересів, творчих можливостей, уяви, фантазії, художньо-естетичного смаку;
· сприяння відродженню українських традицій, звичаїв, обрядів та використання нових цікавих форм організації її проведення;
· формування навичок здорового способу життя та трудових навичок;
· створення на заняттях умов для реалізації творчого потенціалу дитини.
Свою роботу я намагаюся будувати на рівні сучасних вимог,
враховуючи, вдосконалюючи відомі теорії, ідеї, методи. Постійний орієнтир для мене – педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського. Одним із основоположних компонентів педагогічної концепції В.О. Сухомлинського є виховання дітей природою. Входячи у життя дитини з її найпершими відчуттями, природа стає для неї безпосереднім мірилом цінностей, багатим джерелом емоційних, естетичних і духовних багатств. Світ природи у нього нерозривно поєднаний із світом творчої дитячої праці.
Саме природа є важливим і невичерпним джерелом стимулу дітей. Вона, як неоціненна скарбниця знань і почуттів дає простір для прояву здібностей, збуджує дитячу допитливість, викликає яскраві враження.
Велике значення у своїй роботі я приділяю екскурсіям в природу, саме під час екскурсій відкривається широка можливість дати дітям відчути красу природи, познайомити з нею, і знайти потрібний матеріал для своєї роботи.
Я використовую всі можливості для того, щоб через повсякденні контакти з природою сформувати у дітей яскраві реалістичні уявлення про неї, збагатити життєвий досвід, навчити помічати і виділяти характерні ознаки об’єктів і явищ, бачити прекрасне у них. Але головне – організувати закріплення знань, допомогти дітям зрозуміти побачене, зацікавити і заохотити, переносити всі враження в самостійну діяльність дітей, виявляючи при цьому фантазію.
Головне своє завдання я вбачаю в тому, щоб показати знайомий світ з нового, можливо несподіваного для дітей погляду. Я вчу дітей бачити, розуміти і цінувати красу, створену руками людини.
В усі епохи розвитку, людина створювала вироби і прикраси, в цьому з’явилося бажання людей не тільки прикрашати свій дім, а й виготовляти подарунки близьким людям і задовольняти свої потреби.
Знайомство з досвідом багатьох поколінь майстрів допомагає розвивати творчі здібності і художній смак у дітей. Народні традиції і особливості, а також доступність природних матеріалів – дають реальну можливість творити і досягати прекрасних результатів. Виховуючи у дітей інтерес до навколишнього, розвиваючи їх спостережливість, я прагну того, щоб діти частіше відчували радість від спілкування з природою і в цьому мені допомагають екскурсії в природу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий